1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Пампорово - част 3

Published by shoma in the blog shoma's blog. Views: 39

таа... сутринта станахме и отидохме на закуска, където както вече споменах в предишния блог видяхме много и все криви физиономии :D
Този ден бях решил да се смажа от каране и така и стана. В ранните часове изкуствения сняг беше изкуствен лед и малко се изтормозихме, но след 2 часа, когато стотина скиори се бяха изшускали по пистата ни вече беше много приятно :). Даже по едно време към нашата компания /Аз, Сикела и Руми - приятелката за Зозо/ се присъединиха Бладето и Диди. Те точно бяха приключили с уроците с учител и бяха кацнали при нас на горната част на синята писта. Още леко неуверени горките, но пък се раздаваха много. "Не е важно да си добър, а е важно да си манЯк" както е казал Мишо Шамара. Та с хубавите хора бая си покарахме, по едно време тръгнали да слизаме към рейсчето по една синьо-зелена, супер-дълга писта се усетихме, че сме закъснели и може да не хванем последното рейсче. В този момент решихме да зарежем Диди и Бладето, които караха по-бавничко и бяха дошли до пистите с кола, и да шуснем супер бързо до долу. Ей значи, за половин час вдигнах левъла на сноуборд уменията си двойно :D. Естествено аз пристигнах последен и слава богу Руми се беше озовала при автобуса и положението беше спасено. Много доволен от себе си се прибрах в хотела и почти веднага отидох да вечерям. На вечерята всички говореха главно за покер турнира довечера. Разбрах, че е имало няколко предложения за закупуване на екшън на Джорди, но той беше продал само 5%, явно защото не му се делеше...:)
Народа беше разхвърлян на 2 маси, като на първата/аз си я кръстих така/ бяха Протектора, Зографа, Йесте, Миланов, Пешев, haemorrhage, Трян /не е от фомума/ и Диди.
На втората маса съответно се бяха разположили Съртони, Ахтунг, Арагами, Джорди, Владимиров, Замио, Изигейм и Дейзо. Замио го преместиха след известно време на другата маса.
Моля да ме извините, но е много вероятно да съм сбъркал подредбата и точните хора по масите, но след вечеря ме налегна страшната умора. Моля, да ме поправяте където съм сбъркал.
Още на 50/100 първи отпадна Пешев, после Зографа oтстрани Диди като се наби с AQ vs A9 и AJ срещу нещо слабо/Дидко да ме допълни/. На другата маса Арагами и Джорди се набиха пре като последния е с А8, Арагами с валета. Флопа пада 88х, търн-А /без коментар/.
Ето още една сик ръка на Джорди срещу Съртони вече на 150/300. Джорди от късна рейзва, Тони колва от малкия блинд с попове. Джорди флопва стрейт с QT, Тони - топ сет na K9J. Двамата чек-чекват 2 улици, тук не съм 100% сигурен, но мисля, че беше нещо такова. Тони може да ме поправи, защото съм сигурен, че я помни ръката. На ривъра Джорди бетва слабо и Тони влиза ол ин.
След малко на 300/600 Джорди отстрани и Арагами. На другата маса Йесте пре се наби с КК срещу KJ на Миланов и съответно го отстрани.
Много ми хареса, че всички пляскахме на отстранените, евала комюнити, евала Гриндерс! :)
Лидери на 2те маси - Зографа и Джорди.
Вече бяха събрали финалната маса, на която останали стояха: Изигейм, Зографа, Йесте, Дейзо, Джорди, haemorrhage, Протектор, Замио и Траян.
Тук ми е съвсем мъгляво, но все пак ето каквото съм записал.
Дейзо рейзва, протектора влиза ол ин с AJ, Дейзо - снап кол с AQ, на флопа пада вале и на търна дама, така отпадна Протектор. Това се случи при 600/1200.
На почивката вече сме на 1000/2000. Зографа беше чип лидер, Джорди веднага след него. Тук аз блекаутнах и отидох да спя. На балона Зографа е бъстнал Дейзо с AQ vs Q8. После разбрах, че са останали 3ма: Зозо, Джорди и изито /а.к.а. Градинаря/. Трима влизат и в парите, като наградите са съответно: 400, 200, 100 лева.
Градинаря отпадна в следната ръка: Зозо рейзва бутона, Джорди 3Бет от малкия блинд, градинаря ол-ин от ББ. Зозо фолдва, Джорди плаща с AJ, градинаря губи с КТs.
Ето една от решаващите финални ръце: Зографа от бутона мин рейзва, Джорди влиза ол ин, Зозо плаща с А7 срешу К4сютед, флоп - ААх и Джорди прави флъш на ривъра./отново без коментар :)/
Рейз - ол ин на джорди с/у Зозо и последния фолдва.
Зозо се вкарва с А6 и Джорди плаща с попове.
Та така, Джорди спечели, втори Зозо, трети Изигейм.
На сутринта на 5тия ден отново хапнахме и след закуска отидохме да си оправяме багажите. Единствено Тони беше отишъл да кара, тъй като вечерта валя и леко натрупа.
След като му ударихме един бой с топки, се качихме по машините и запрашихме. По пътя стана ясно, че съм си забравил раницата с лаптопа в хотела и доооста се притесних. Добре, че когато се сетих за това Тони още беше в хотела и ми я натовари на неговата кола. За което съм му мноого благодарен!
Преди Ихтиман спряхме да хапнем в турския ресторант на магистралата. Който не е ял там, да знае, че зверски се е минал. Тия хора чудеса правят, направо не ти се тръгва. Преяли се изтъркаляхме до колите и запалихме към София.
THE END

• Nedopechen
  • winday
  • getbigboy
You need to be logged in to comment