1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Italian Poker Tour San Remo + Milano 4

Published by jordii in the blog jordii's blog. Views: 67

Ден 7 мина почти идентично с предните - покер игра online и live като Иво, Добо и Груди предпочетоха да играят и последния 3-ти евент 500eu.
Този, който Груди спечели на миналия кръг в Нова Горица.

Аз се насочих към кеша и бях много доволен от моята игра, понеже започнах да смазвам масата. Yспях да направя +1.5buy и докато мислех да си тръгвам доволен и да се посмея с другите в стаята просто реших, че ще мразя парите ако го направя. На масата ми имаше отигравания от типа на в пот 100 някакав влиза аллин 950 на флоп АТ4 другия играч мисли и плаща с А8 другия обръща AJ и пребира пота.

За съжаление както винаги става играта ме наказа ,че не си заминавам. Един дядо, с който на практика си сменихме местата ме 1 аутна. След това малкo ми се подиграваха, че сме се разменили. След това загубих QQ срещу КК и ми биха J4 на Q644 срещу TT, но докато си мислех как всичко това е за хубаво и скоро ще ги оwna big time видях, че наш Иво е на финална маса.

Осребрих си малкото профит, който направих за вечерта и докато го правех той вече ги беше наказал. Това ми оправи настроението и двамата се насочихме към хотела за да се похвали на групата.

В крайна сметка Иво отстрами България и прибра титлата и първо място от 13.500eu. Първото място е било 18к, но са решили да направят сплит 3 хандед и да играят за купата.

[​IMG]

Прибрахме се и след 1-2 часа смях и разговори кой го били ударили в нета кой на турнир и историите на Иво, как им ги бутал си легнахме, понеже трябваше да ставаме в 10, да си оправим багажа и да заминаваме за Милано.

Аз имах затруднение с интернета последните 2 дена понеже интернета беше ужасен и все някои играеше и ми отваряше страници доста бавно или въобще не ми ги отваряше. Затова не можех да кача някакви снимки или блог.

Затова се извинявам още веднъж :)

Рано сутринта се отправихме към Милано с митичното бусче.

И както си говорим Добо спомена ,че щеше да е яко да имаме диск с чалга и да си слушаме, понеже буса имаше cd аз му отговорих, че никога не е късно и пуснах музика от external-audio system или както се казва по-точно тонколони за iphone :) Беше пълно шоу. Няма песен или техт на български която Груди да не знае. Ако не вярвате може да слагаме някакви коефиценти.

Ще кача клипче от буса стига да ми го изпратят. :)

След като оставихме Груди и Бибов на летището в Беграмо се отпратихме към Милано.

Настанихме се в хотела и легнахме да поспим.

Преди да се насочим към дискотеката се насочихме към някакъв италиански ресторант с Китаиски персонал. Всички бяха много готини и храната беше доста вкусна. Решихме да подгреем малко преди дискотеката с руска водка. Всеки започна да разказва митични истории от преди години и се посмяхме доста.

На съседната маса имаше две момичета. След като стигнахме до консенсус преценихме, че едната е JJ+ а другата suited connector. Suited connector защото има хубава приятелка и е ръка с потенциал !!! ахаха . Както виждате бяхме ударили няколко водки и ни избиваше на лигавня. Както си говориха момичетата станаха и се насочиха към тоалетната. Забавиха се около 20 минути докато си наредят линиите и се върнаха в състояние " НЕЗНАМ КЪДЕ СЪМ ".

Решихме да ги питаме дали им се идва на дискотека с нас и те ни отговориха, че ще ходят на някакво парти и ако искаме да отидем с тях. Както си говорихме и обсъждахме ,че сме от България, едно момиче от съседната маса започна "офф не се занимаваите с тея и аз съм от България какво се излагате не ги ли виждате колко са тъпи" .

Агресията и беше причинена от това, че двете девойки се бяха смазали с вино и наркотици и дигаха доста шум в ресторанта. Продължихме си с яденето и понеже на никой не му се ходише на парти при някакви си рандом зависими решихме да се придържаме към плана ни с дискотеката.

Като се оправихме се насочихме към http://www.theclubmilano.it/ . Беше ми препоръчана от една приятелка и затова решихме, че ще си избухваме там в последстие разбрахме, че трябва да се задоволим с някаква си Fashion, която беше единствената дискотека която работи в понеделник !!! Нямаше друга дискотека на която да може да се отиде.

Като се насочихме към клуба видяхме, че има някакъв face control и явно лист с хора. Докато се приближавахме и face control-а върна 1-2ма видяхме, че един от хората на входа беше играл
main event-а в Сан Ремо. Заговорихме го и си влезнахме easy. За съжаление дискотеката си беше пълна имаше някаква вечер на италиански модели и сравнение с момичетата в една обикновенна дискотека в България не бяха нищо особенно. В дискотеката ги бяха събрали за някакво специално събитие една година от идея си нямам какво. А изглеждаха сякаш е сряда вечер в някоя дискотека в Варна.

Постояхме около 30 минути и разочаровани се прибрахме към хотела.
Просто не ни се стоеше прави.За това се насочихме към леглата и решихме на другия ден да пазарим цял ден и вечерта да отидем в въпросната дискотека www.theclubmilano.it.

Станахме след обяд оправихме се и се насочихме към центъра.Загубихме около 6-7 часа по магазините и не успяхме да влезнем в много магазини.Там всичко просто е огромно и цените бяха дори по евтини от България.Решихме ,че ще доидем до Милано за 3 дена само за пазар.
Заслужава си !!!

След като се прибрахме с покупките в хотела решихме да поспим 1 час, да се отбием към нашето ресторантче и да се насочим към дискотеката.
В момента, в който ни видяха много ни се зарадваха и започнаха да ни сипват безплатно шампанско някакви безплатни предястия и водка.
Отново всеки разказа някакви пикантни и скандални истории от града, в който живее. Смяхме се на всичко което се е случило през изминалата седмица.

Хапнахме и се насочихме към така чаканото избухване.

Тук трябва да допълня, че Добо два пъти подред се падна на Card рулетка и плаща в любимото ни заведение.

Този път си запазихме сепаре и за мое очудване беше може би едно от най-гъзарските сепарета. Точно пред дансинга от дясно на DJ-а и от ляво на танцьорките. Вечерта беше доста яка и запомняща се. Драго бе изтеглен 2 пъти подред и плати цялата сметка, която си беше солена.След това Иво почерпи за победата и както се казва се направихме шах мат. Единственото разочароващо тази вечер беше, че гадните Италианци или Италиянки ни откраднаха фотоапарата. Точно този, който подарихме на Добо преди да заминем.

Всички ни беше яд за снимките. Понеже имахме ужасно много снимки в Милано, както и в дискотеката. Освен това бяхме направили фотосесия на Митака и Иво на 2рия ден на main event-а. Но като цяло вечерта беше скандална.

През 30 минути се чуваше DJ-а да каза "и специален поздрав за Българския покер отбор, добре дошли в Милано". При което ние избухвахме и привличахме вниманието както на доста привлекателни момичета, така и на не толкова.

След като се прибрахме мъртви, станахме на време за буса ни, който щеше да ни отведе до летището и обратно към скъпата ни България. На връщане се смеехме на всичко случило се предната вечер и когато се сещахме, че са ни откраднали фотоапарата вкарвахме по някоя псувня. Сега ще кача снимките, които са останали в телефона на Драго.

Изгледа от стаите ни :

• Pro2type
  • Racer
  • Quman
You need to be logged in to comment