1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

GSOP Punta Cana

Published by TheSpirit in the blog TheSpirit's blog. Views: 85

Здравейте, Грайндъри!

Преди около месец ми се обади един приятел и ми каза, че се е класирал за турнира и ми вика да пробвам някой сателит за него, та да не ходи сам. Отначало си мислех, че пакета не си струва, понеже е прекалено голям в сравнение с таксата(пакета е 6к, а таксата 3). После погледнах и видях, че хотела е hardrockhotelpuntacana.com, който освен всичко е и ол-инклузив резорт. Това наклони везните и реших да запиша сателит с 300+30$ в Бетфеър. Ами взех че се класирах :). Заедно с мен се класираха 4 човека, които играят турнири с средна такса под 20$, което ме кара да гледам доста оптимистично на нивото, на което ще бъде главния турнир.

И така, веднага си запазих билети, с помощ от Светльо, за което му благодаря. Лошото(или не толкова лошо) беше, че билетите за дните в които трябваше да пътувам бяха 2500 е лол. За това реших да пътувам ден по-рано и да остана в друг хотел(в Хард Рок нямаше свободни стаи!). Така пътя ме хвана 1500е, което пак си е доста. И така тръгнах на 20.04 с голям куфар, зимно яке и маратонки и големи очаквания от летище София.
Пристигнах на същия ден в 17 месно време(с часовата разлика пътя хвана 13-14 часа). Със слизането на самолета веднага якето и суичера ми се преместиха под мишница и ако можех щях да направя същото с маратонките. Летището в Пунта Кана прилича на огромна колиба:
[​IMG]
Веднага се потапяш в карибската атмосфера. Първият ден бях уморен, а и стана късно докато се настаня в хотел Карабела. На другата сутрин направих първият си карибски плаж. Усещането е невероятно. Водата е толкова бистра, че виждаш през вълните. Пясъка е толкова ситен, че много трудно различаваш отделните песъчинки. А палмите са толкова много, че няма нужда от чадъри.
Пожалавам на всекиго от вас да посети такова място.

Дойде време и да се преместя в Хард Рок хотела. Точно в 12 наобяд освободих стаята си в Карабела и зачаках да дойде таксито. Качих се в него и човека ми вика "Ауропорто?", а аз му викам "Хард Рок". Той ме гледа странно и след 5 сек ми вика "Хард Ролл?!" а аз повтарям "Хард Рок хотел". Той гледа още малко и извика някакъв друг. Другия ме пита нещо и аз му повтарям "Хард Рок", при което той доволен ми вика "Хард Ролл" хах. Тъкмо ще тръгваме и видяхме двама руснаци и те за Хард Рол, та ги взехме. Естествено и те за покер турнира. След 10на мин бяхме пред Хард Рок и човека си написа на гсм-а 25. Аз доволен му подавам 10$ и чакам и руснаците да подадат по 10. При което човека недоволен се мъчи да ми обясни, че иска по 25$ на човек хахахахах. Ние естествено не се навихме и накрая му дадохме 40$ все пак общо.

Стаите в хотела се оказа, че имат джакузи, така че това ми беше първата работа като пристигнах. Естествено цялата стая стана в пяна... По-късно същия ден пристигна и Светльо, като беше дошло време и за вечеря. Хапнахме в някакъв Японски ресторант, като тук е мястото да отбележа, че храненето във всичките ресторанти и пиенето навсякаде+руум сервиза и минибара влизат в ол-инклузива. А ние само това чакаме хахаха. Готвача в японския ресторант правеше голямо шоу, като готвеше на една огромна плоча пред очите ни и имаше цял репертоар. Трябваше да го снимаме. Отначало наивно мислех, че и Спа-то влиза в цената на хотела, но се оказа че не съм прав :(. И така след още един ден прекаран в плаж, море, ядене и алкохол дойде днес, или първият ден от турнира, който започва в 14:00 местно време.

Завърших ден 1 с 67к. Утре ще пиша подробности, че ми се спи :).

Здравейте. За съжаление днес отпаднах на бъбъл- 33ти при 32 в парите с АК на АА :( отвори ми се К, че и флъш дроу, но дотам.. Бях със среден стак преди ръката..

Ще пиша ъпдейти, стей тюнед.
  • Andreshko
  • stefotounss
  • Amaranthin
  • Falagar
You need to be logged in to comment