1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Grinders Summer Camp 2016

Published by Kristina in the blog Kristina's blog. Views: 714

Лятото си отмина...
Както всяко едно лято и това беше изпълнено с почивки, спорт и грайндване :)

Отмина и летния ни лагер, който за поредна година пожъна огромен успех и създаде много незабравими моменти и приятни спомени.

В този блог ще ви разкажа по-подробно за Grinders Summer Camp 2016...

ДЕН 1
Събудих се по-рано от предвиденото. Явно бях нетърпелива... Стегнах багажа набързо и тръгнахме. Както спомена @Sinnerman в своя блог, пътуването не стартира по план. Немога да кажа как е минало, защото спах и в двете посоки. Причината беше, че @Zografa караше доста спокойно. По бабешко каране има само @mitkos. Не се учудвам, че и двамата карат комби ;)
Пристигнахме в хотела към 20:00 и първото нещо, което забелязах е, че хотела беше пълен с котки :)

Оставаше много малко от времето за вечеря, затова набързо разтоварихме куфарите и слязохме в ресторанта. Мястото беше приятно и уютно, някак по гръцки. Нахранихме се и се отдадохме на заслужен отдих след пътуването.

ДЕН 2
Времето беше ужасно - дъждовно и хладно. Определено се разминаваше с представата ми за "слънчева септемврийска Гърция". Хубавото е, че това не повлия върху доброто настроение на хората и жаждата им за знания.
Първата лекция, която се проведе, бе изнесена от @Zografa. Темата беше доста интересна и полезна както за покер играчите, така и за мен. Говори се за ролята на навиците, здравето и съня, семейството и тренировките за живота ни. Вярвам ще се съгласите, че тя е много важна и определяща в изграждането ни както като професионалисти, така и като хора. Лично аз бях доволна и обогатена от чутото и наученото.

На снимката тук:
4 и половина форумни участници :) ( простете на фотографа, начинаещ е )

След лекцията и обяда дойде време да решим как ще се справим с въпроса "Какво ще правим сега...?" Всеки намери различно решение - някои се отдадоха на СПА, други просто поСПАха, трети се отдадоха на работа :) След няколко часа и обилна вечеря се озовахме на външния басейн на хотела, пред който се вихреше традиционно гръцко парти. Танцьорите ни заредиха с настроение, ние пък се бяхме заредили с алкохол и така, с любезното съдействие на мениджъра на хотела, се настанихме в едни удобни сепарета и нощта пое по забавен и шумен път. Имаше от всичко - смях, шеги, серизони и несериозни разговори. Сипваше се алкохол, счупиха се няколко чаши...Между нас имаше топли отношения, уважение и Крале на островни държави ;)

Към 5:00 сутринта реших да напусна купона и да оставя мъжете да си говорят...

ДЕН 3
С много усилия успях да стана за закуска. След 3 часа сън, това се оказа изключително трудно упражнение... Заредих организма си със стабилно количество захар и всичко си дойде на мястото.
Лекцията за този ден бе изнесена от @Seth. Темата беше по-задълбочена в статистики и сметки, което беше дост полезно за всички присъстващи покер играчи. Все пак най-ценната информация е тестваната.
Едно от хубавите неща на груповите занимания са дискусиите, които пораждат. Това и стана на обяд - лекцията на Seth беше основна тема на разговор по масите.
Използвах малкото оставащо време преди обяда, за да разгледам хотела. Останах впечатлена от размерите на комплекса и красивите местенца в него.

Времето в този ден беше слънчево и напомняше на лято. Затова всеки се възползва от него максимално. Имаше плажуващи, гмуркачи, поспаланковци и спортистчета. Аз бях в спортната група. Въпреки, че в хотела нямаше условия да се играе волейбол, ние бяхме твърдо решени това да не ни спира. Тогава се включи @konselieri (опитен рибар в гръцките води :) ), който ни просветли, че на 30 км от хотела има точно каквото ни трябва. Скочихме по колите и след 20 мин. бяхме на мястото. Наистина имаше всичко необходимо - море, пясък ( по-скоро камъчета) и мрежа. Захвърлихме кърпите на земята и се втурнахме в игра. След 6-я гейм времето доста застудя и за да не простудим женската част на нашата група се върнахме в хотела. След топъл душ и вкусна вечеря, нощта завърши с разговори на по питие в бара на хотела.

ДЕН 4
Явно стомахът ми вече бе свикнал, че в 9:00 се пълни, затова станах без проблем навреме за закуска. Беше приятно да видя, че всички са в ресторанта и са готови за последната лекция.
Последната по ред, но не и по важност лекция бе изнесена от @alabala. В нея се засегна темата за Omaha играта и за това как се играе покер без помощни програми. След много лични истории и споделен опит осъзнах колко голяма важност имат разговорите и обученията.

Отново беше време за обяд и план за остатъка от деня. Отново всеки намери приятен начин да оползотвори това време. Без да се замисли много, нашата спортна групичка се озова отново на 30 км от хотела. Спретнахме си чудесен волейболен мач, като разбира се не минахме без залози. Резултатът - 10 изиграни гейма, спечелени и загубени пари ( и самочувствие ;) ) и много ситуации за обсъждане.

В почивките между геймовете, всеки си намираше как да се забавлява :)

Дойде и последната вечер... Трябваше да бъде запомняща се! Така и стана...
Спретна се набързо един турнир по миниголф, който в последствие се превърна в турнир по миниголф "на тъмно". Имаше много смях ( понякога не разбирах защо :) ) и съревнование. След много удари, уцелени или не дупки и множество изпити бири, турнира бе спечелен от @RAMPAGE, който почерпи всички участници със спечелената от турнира награда. На това му казвам феърплей :)

Напуснах мястото на черпавката към 24:00 и се запътих към стаята с леко неприятната мисъл, че утре напускаме хотела.

ДЕН 5
Ето на... колко бързо минаха 5 дни. Всеки бе планувал ранно тръгване от хотела, за да изпусне очаквания трафик по границата.
Бърза закуска, още по-бързо стягане на багажа, размяна на телефони и фейсбуци, сбогуване и поехме обратно към България.

Трябва да благодарим на @Zografa, @Seth и @alabala за положените усилия и страхотните лекции. Ще запомня наученото и ще го прилагам във всяка удобна ситуация.
Лично аз благодаря на всички, които присъстваха. Прекарах си чудесно, забавлявах се и ще се радвам ако и при вас е така.

Надявам се и догодина отново да се видим!

До скоро!
freerideskiing, Jorga, capone and 8 others like this.
  • Pro2type
  • alabala
  • Hristo82
  • Kristina
You need to be logged in to comment