1. Този форум използва бисквитки. С посещаването му, Вие се съгласявате с метода ни на тяхното използване. Научете повече.

withdraw от Balkan

Дискусия в 'BalkanBet Poker' започната от Ailqk, 17 октомври 2010.

  1. Ailqk

    Ailqk
    Expand Collapse
    Member

    Съобщения:
    14
    Трофейни точки:
    1
    Оценки:
    +0 / 0 / -0
    Покер ръце:
    Вчера ми се наложи да пусна withdraw от Балканбет и ми искат верификация на лични данни и адрес. Тъй като съпорта им не работи днес, пускам тема тук. Адреса, който съм регистрирал на акаунта ми в балкана е различен от този на личната карта, защото преди около месец се преместих да живея в Англия. Сметки, няма как да представя, защото живея на общежитие и такива не плащам. Мога да представя единствено договора си за наем. Това ок ли е с БалканБет, защото много банки тук отказват да ми отворят банкова сметка с тоя договор като доказателство за адресна регистрация?
     
  2. radotdr

    radotdr
    Expand Collapse
    Moderator

    Съобщения:
    1,430
    Трофейни точки:
    53
    Оценки:
    +8 / 0 / -0
    Покер ръце:
    Е ти нямаш ли адресна регистрация в Англия, не просто договор за жилище. В Германия примерно се вади документ за адресна регистрация.
     
  3. Ailqk

    Ailqk
    Expand Collapse
    Member

    Съобщения:
    14
    Трофейни точки:
    1
    Оценки:
    +0 / 0 / -0
    Покер ръце:
    Не.

    едит: хавата е Параграф 22. От банката ми искат utility bills, за да докажа адресна регистрация, а аз няма как да подпиша договор с Vodafone или някой интернет оператор примерно, без банкова сметка.
     
    Последна редакция: 17 октомври 2010
  4. piskun

    piskun
    Expand Collapse
    Well-Known Member

    Съобщения:
    730
    Трофейни точки:
    16
    Оценки:
    +0 / 0 / -0
    Покер ръце:
    Не знам как установи съпорта, че не работи днес?
    Винаги има някой на лайв чат и на мейл support@balkanbet.com отговарят обикновенно доста бързо.

    И тук да пишеш няма как да ти дадат съвет момчетата, как да се верифицираш защото не знаят какъв метод за депозиране си избрал. Нито има ли други обстоятелства около сметката ти.


    Най-добри пиши на съпорта, обясни им ситуацията и ако е малко сложен случая, като твоя "параграф22" ще им отнеме време да ти върнат отговор.

    Това, която се сещам на прима виста за твоя случай е следното.
    Копие от личната ти карта, от международния паспорт ( дано имаш такъв ). Някаква студентска книжка ( предполагам имаш ). Като личната карта можеш да я снимаш държайки до лицето си.
    Това всичкито го пращаш на support@balkanbet.com ако има проблем с верификацията ти, ще ти върнат писмо какво точно им трябва.

    ПП:
    Винаги ми е било интересно, като някой си напише по сайтовете адрес който не може да верифицира. Аз лично си пиша по различни сайтове, e-wallets адрес от личната карта ( въпреки, че не живея там ). Отделно ми се е случвало да пиша и друг адрес, но пък съм можел да го верифицирам по 1000 различни начина.
    Та се чудя, как ви хрумва да си напишете адрес, който не може да верифицирате... в конкретния случай не е от особенно значение, ама ако те захапе някой азиатски букмейкър или искаш e-wallet да си регнеш забрави да го направиш.
     
  5. Ailqk

    Ailqk
    Expand Collapse
    Member

    Съобщения:
    14
    Трофейни точки:
    1
    Оценки:
    +0 / 0 / -0
    Покер ръце:
    Темата съм я пуснал, не за да ми дадат "момчетата" акъл, а защото знам, че има човек от Балкан, който съпортва форума на грайндерс.

    Винаги си регистрирам актуалния адрес, който в повечето случаи мога и да верифицирам. Случая не е такъв явно.

    В 13:30 цъкнах на лайв съпорт, curruntly unavailable. Отделно, че съпортерите ви са ботове и не могат да ми отговрят адектватно на никой въпрос. Исках нормален отговор, не копи пейст на правилата на БалканБет, затова и писах. Мерси за отговора!
     
  6. Vencedor

    Vencedor
    Expand Collapse
    Well-Known Member

    Съобщения:
    78
    Трофейни точки:
    6
    Оценки:
    +0 / 0 / -0
    Покер ръце:
    Добре бе пич, как може да напишеш адрес различен от този на личната карта? Аз от 9 години не живея на адреса по ЛК, но винаги него давам. И всичко е ок. За напред да знаеш дори и на луната да си пиши си адреса по ЛК
     
  7. piskun

    piskun
    Expand Collapse
    Well-Known Member

    Съобщения:
    730
    Трофейни точки:
    16
    Оценки:
    +0 / 0 / -0
    Покер ръце:
    Като има такива ситуации е добре да ми се пише на лично ( най-малкото там ще ми дадеш и потребителкото си име ). Не че е лошо да има тема, просто няма смисъл защото без допълнителни данни, които са лична твоя информация, аз няма как да ти помогна адекватно.

    Другият вариант, като има проблем е тема + лично съобщение.

    Значи до колкото разбирам съпорт е нямало, но са ти дали "БОТСКИ" отговор?

    Дръж ме информиран за случая ти и ако може ми прати копие от чата си.
     
  8. Ailqk

    Ailqk
    Expand Collapse
    Member

    Съобщения:
    14
    Трофейни точки:
    1
    Оценки:
    +0 / 0 / -0
    Покер ръце:
    Не знам защо като се зададе въпрос във форума "Какво да правя?" се отговаря на въпроса "Какво е трябвало да направя?".

    Виж ми броя мнения и прецени дали мога да пращам лични. Мерси, че ми отговаряте като на олигофрен, но ако бях не изчерпал опциите, които сте ми предложили нямаше да задавам въпрос тук.

    Колкото до съпорта не съм се свързвал с тях само по този въпрос, за да знам, че са ботове.
     
  9. piskun

    piskun
    Expand Collapse
    Well-Known Member

    Съобщения:
    730
    Трофейни точки:
    16
    Оценки:
    +0 / 0 / -0
    Покер ръце:
    Здравей отново, след като специално за теб прегледах всички регистрации от Гриндерс от ти открих потребителското име, защото си единствен с Англ. aдрес и БГ име.

    Ето какво имам да напиша отностно, твоя случай след като се запознах лично с него.


    1. Искам да кажа, че още в първия пост ти бях написал точно и ясно какви документи да пратиш, тоест определено съм ти казал какво да направиш за да НИ помогнеш да ти верифицираме сметката:

    "Копие от личната ти карта, от международния паспорт ( дано имаш такъв ). Някаква студентска книжка ( предполагам имаш ). Като личната карта можеш да я снимаш държайки до лицето си.

    Това всичкито го пращаш на support@balkanbet.com ако има проблем с верификацията ти, ще ти върнат писмо какво точно им трябва."


    2. Момчетата ми казаха, че имаш изпратени само копия на личната карта с адски лошо качество, размазани букви и нечетящи се символи.
    С това копие на документ абсолютно никъде няма да те верифицират, дори да си Български адрес.

    2.1 Виждам, че има и разминаване в е-мейла регистриран при нас и е-мейла, който си използвал за МБ + разминаването в адреса.

    2.2 Ти имаш 2 отворени акаунта на твое име в нашата система, като единият е с български адрес. Как ти е хрумнало да си отвориш друг с английски адрес, нямам идея.

    Всички тези факти събрани на едно място определено са накарали момчетата, да ти изискват пълен набор от документи доказващи истинноста на акаунта ти.


    3. Нямал съм намерение да ти отговарям като на олигофрен, но без да имам никакви данни за акаунта ти съм принуден да ти давам общи оказания, които вършат работа в 99% от случаите.

    Случая можеше да е свършен до сега, ако просто беше изпратил документите които ти бях написал още в първият си пост.

    Отделно опциите определено не са ти изчерпани, защото единствените документи изпратени са една лична карта с лошо качество.



    Надявам се след този пост, да откликнеш на мейлите на съпорта и да изпратиш документи с добро качество. Добре е да напишеш обяснение за двата акаунта, за разликата в адреса ти ( добави, че си Студент в Англия ), за разликата в мейла ти от МБ и този регнат в сайта и тн. Вярвам, че няма да има проблеми, но при такива съпорта веднага ще ти върне е-мейл, както са правили до сега, какво им е нужно за верификацията.
     
  10. Admin

    Admin
    Expand Collapse
    Administrator

    Съобщения:
    2,150
    Трофейни точки:
    38
    Оценки:
    +11 / 0 / -3
    Покер ръце:
    Мда това за отговарянето като на олигофрен с всички възможности и подробности е напълно нормално и си е направо задължително при работа с клиенти, а щом си опрял до това да питаш съпорт е по-добре да си готов да ти отговорят така. Не може да очакваш, че съпорта от един мейл ще прави опити да те прецени какво знаеш и какво не знаеш и какво ще ти засегне егото... :)
     

Сподели страницата