1. Този форум използва бисквитки. С посещаването му, Вие се съгласявате с метода ни на тяхното използване. Научете повече.

Hit like ;/

Дискусия в 'Общи приказки' започната от Silver, 23 ноември 2012.

  1. Silver

    Silver
    Expand Collapse
    Well-Known Member

    Съобщения:
    739
    Трофейни точки:
    31
    Оценки:
    +0 / 0 / -0
    Покер ръце:
    Има конкурс във фейсбук от известен български културист по фитнес и културизъм, първите няколко събрали най-много likes печелят разни награди. Надявам се чрез заглавието да се разбира за какво става въпрос и на който не му се губи време да не го губи ;)

    https://www.facebook.com/photo.php?...5710035515.932717.142550850514&type=3&theater

    И за да не е нещо за нищо ще отговоря в темата на въпроси свързани с тренировки и хранене по които смятам, че мога да дам добра информация. Нямам никаква професионална квалификация, но обещавам да се аргументирам добре ;)



    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Последна редакция: 23 ноември 2012
  2. IamMickeyB

    IamMickeyB
    Expand Collapse
    Well-Known Member

    Съобщения:
    104
    Трофейни точки:
    16
    Оценки:
    +1 / 0 / -0
    Покер ръце:
    respect!
     
  3. Lakov

    Lakov
    Expand Collapse
    Well-Known Member

    Съобщения:
    570
    Трофейни точки:
    16
    Оценки:
    +0 / 0 / -0
    Покер ръце:
    Тренировките са ясни ами я кажи какъв режим на хранене спазваш ? :)
     
  4. Silver

    Silver
    Expand Collapse
    Well-Known Member

    Съобщения:
    739
    Трофейни точки:
    31
    Оценки:
    +0 / 0 / -0
    Покер ръце:
    Най-често:

    1. 8 белтъка, 2 жълтъка, 150г овесени трици, 15мл ленено олио, банан с мед
    2. 200г пилешко/телешко/риба с 150г кафяв ориз и зеленчуци/салата с 15мл зехтин
    50г сурови бадеми + ябълка
    Тренировка
    3. 2 дози протеинов шейк (~45g протеин) + 70-100г сушени фурми или кайсии
    4. 200г пилешко/телешко/риба с 150г кафяв ориз и зеленчуци/салата с 15мл зехтин
    5. 200г пилешко/телешко/риба със зеленчуци/салата с 15мл зехтин
    6. 150-200г извара с 20тина боровинки

    3000+ калории

    Режима не е за всеки, тъй като имам бърз метаболизъм, 5 тренировки във фитнес и 2 народни танци в седмиците, които горят калории ;/
     
  5. radotdr

    radotdr
    Expand Collapse
    Moderator

    Съобщения:
    1,430
    Трофейни точки:
    53
    Оценки:
    +8 / 0 / -0
    Покер ръце:
    Много манджа много нещо :)
     
  6. ilpm

    ilpm
    Expand Collapse
    Well-Known Member

    Съобщения:
    595
    Трофейни точки:
    18
    Оценки:
    +40 / 2 / -2
    Покер ръце:
    малко на задното бедро трябва да наблегнеш :)
     
  7. vladimir0v

    vladimir0v
    Expand Collapse
    Well-Known Member

    Съобщения:
    1,786
    Трофейни точки:
    63
    Оценки:
    +128 / 6 / -6
    Покер ръце:
    Like hitted
     
  8. Lakov

    Lakov
    Expand Collapse
    Well-Known Member

    Съобщения:
    570
    Трофейни точки:
    16
    Оценки:
    +0 / 0 / -0
    Покер ръце:
    Искаш да ми кажеш,че приемаш над 3000 калории на ден и въпреки това си толкова изрязан :О
    Аз сега уж bulk-вам и хранителния ми режим е подобен, с около 3к калории, обаче така брутално се освиних, че вече не си виждам краката от шкембето :D
    Алкохол пиеш ли ?
     
  9. CobraStarr

    CobraStarr
    Expand Collapse
    Well-Known Member

    Съобщения:
    332
    Трофейни точки:
    18
    Оценки:
    +1 / 0 / -0
    Покер ръце:
    Брато, хранителния ти режим е ОК, но не е оптимален :) Какво целиш с него ? На мен ми изглежда просто поддържащ, а и плюс това има някои неща, които не са на мястото си. Избери си дали ще е въглехидратно или мазнинно хранене, не смесвай мазнини и въглехидрати, защото забавяш усвояването им, не яж боровинки преди лягане, ако толкова държиш на тях ги сложи сутринта, но аз бих ги заместил с грейпфрут евентуално. Няма смисъл от банан+мед сутринта, след тренировка става, макар че не съм фен на бързите въглехидрати като цяло. Тва е някакъв вид равномерно балансирана диета май, но от личен опит ти казвам, че си трябва bulk и cut периоди, иначе става много бавно. Аз бях с подобна диета, когато тренирах по powerlifting комплекси, с разликата, че преобладаваха малко повече мазнини за сметка на въглехидратите. И аз като теб съм с бърз метаболизъм, може би нямах достатъчно гориво за тежките тренировки и за това останах леко скептичен към нея.

    ПС. Доста добра форма имаш, вероятно си се интересувал и си чел достатъчно за хранителните режими и тн, за това не искам да си налагам мнението. Like-нах снимката, успех :)

    ПС2. 3К калории са напълно нормално количество, даже той сигурно е в лек калориен дефицит с 5 пъти на фитнес+допълнително крадио. Освен това има разлика дали ще приемеш 3к калории от месо и зеленчуци или от 5 вафли, 3 сладоледа и 1 голяма ракия :)
     
  10. Silver

    Silver
    Expand Collapse
    Well-Known Member

    Съобщения:
    739
    Трофейни точки:
    31
    Оценки:
    +0 / 0 / -0
    Покер ръце:
    Последната снимка е най-стара и наистина тогава тренирах много слабо задното бедро , само с 1 упражнение, понеже смятах че при клековете и лег преса се натоварва достатъчно и задното бедро - не се натоварва достатъчно.

    3000 калории не са кой знае колко, доста хора приемат повече без да подозират , най-вече от напитки като чай на кока-кола, натурални сокове и др., но както каза CobraStarr е важно и от какви храни идват калориите. Щом си омазнил толкова брутално намали калориите или прегледай източниците от които са ;). Много рядко пия алкохол.

    Хранителния режим изглежда поддържащ, защото се опитвам да увеличавам калориите бавно и да се стремя да се запазя изчистен, скоро ще увелича въглехидратите с още. Бързите въглехидрати сутринта са понеже тялото е гладувало дълъг период и да се захрани организма бързо.

    Относно боровинките преди лягане:

    Боровинките, които вече бяха определени като суперхрана заради способността им да предотвратяват сърдечни заболявания и диабет от втори тип, съдържат високи нива на полифеноли - групи химически вещества, които са полезни за здравето.

    Изследванията показали, че полифенолите могат да намалят броя на мастните клетки в тялото със 73%, ако се приемат в големи дози, и до 27% - в малки дози, съобщиха учените.

    В 20тина боровинки ще има само 3-5 грама захар.
     
    Последна редакция: 23 ноември 2012
  11. rvg

    rvg
    Expand Collapse
    Well-Known Member

    Съобщения:
    387
    Трофейни точки:
    18
    Оценки:
    +43 / 0 / -0
    Покер ръце:
    абе нормален си режима, то структурата като гледам, му е такава, че доста трудно би трябвало да качва, даже евала мое кажа само за тва постижение :)
    я дай и трениривката как е, че имам 1 познат дет го тормозя да блъска, ама и той е няква подобна структура, даже си е абсолютен ектоморф, в най-чиста форма :D и не мое качи нищо, въпреки че се тъпче здраво
     
  12. rvg

    rvg
    Expand Collapse
    Well-Known Member

    Съобщения:
    387
    Трофейни точки:
    18
    Оценки:
    +43 / 0 / -0
    Покер ръце:
    също ще ми е интересно да ми препоръчаш какъв алкохол е най-добре да пия докато свалям, като варианта да не пия изобщо просто не съществува :D
     
  13. Lakov

    Lakov
    Expand Collapse
    Well-Known Member

    Съобщения:
    570
    Трофейни точки:
    16
    Оценки:
    +0 / 0 / -0
    Покер ръце:
    Въпреки, че не разбирам много от диети и режими на хранене съм наясно колко калорични са разни вафлички,безалкохолни и т.н.
    В момента режима ми на хранене изглежда долу горе по следният начин. Опитвам се да приемам около 3000 калории на ден, като приблизително ги разделям на 5 хранения по 600. Не ям никакви сладки неща, вафли,шоколади, както и не пия газирани напитки. Алкохол не повече от 1-2 пъти в месеца ама пък по много (трябва да се разпуска няма как) :D
    Закуска - 4-5 яйца + 1-2 сандвича + 1 банан / Зърнена закуска + плодове
    Втора закуска - Сандвич / ядки
    Обяд - Пилешко месо с ориз/картофи , омлет с шунка
    Следобед до вечеря - Плодеве,ядки и сандвичи , каквото има подръка
    Вечеря - Плешко месо/риба с ориз/картофи /зеленчуци
    След тренировка вкарвам по един протеинов шейк с мляко.


    Режима ми на хранене е доста неконсистент и разпокъсан. От понеделник до петък съм зает в университета, а weekend-a работя като барман в един клуб на нощни смени, които са по 10-12 часа с една 15 минутна почивка. Прибирам се от работа 6-7 сутринта, спя цял ден и хайде пак, а понеделник от 9 часа на лекции :D
    Доста трудно ми е да спазвам хранителен режим час по час, но се старая да подбирам какво ям.
    Давайте съвети и препоръки, как мога оптимизирам режима на хранене, защото вече се убедих, че колкото и да блъскаш, ако не се храниш правилно, резултати не трябва да очакваш.
     
  14. Silver

    Silver
    Expand Collapse
    Well-Known Member

    Съобщения:
    739
    Трофейни точки:
    31
    Оценки:
    +0 / 0 / -0
    Покер ръце:
    Какво точно относно тренировките? Моята програма:

    Пн: Гърди, прасци
    Вт: Гръб, трапец
    Ср: Рамо, корем
    Чв: Почивка или корем/кардио
    Пт: Трицепс, бицепс, предмишница
    Сб: Бедра, прасци
    Нд: Почивка или Трапец/корем/предмишница

    За алкохол не съм се интересувал, но съм чувал на много места, че една чаша вино вечер е полезна, но виното се прави от грозде което вдига инсулина доста (подходящо за след трен, а не вечер), истинското вино (предполагам не това по магазините за 5-15 лева, а домашното) се слага прекалено много захар и не мога да споделя друго полезно по темата. Четох една статия в бб-тийм и 'препоръчват' чист алкохол, ако ще се пие :)

    http://www.bb-team.org/articles/1657_sport-i-alkohol-savmestimi-li-sa
     
  15. PYM

    PYM
    Expand Collapse
    Well-Known Member

    Съобщения:
    904
    Трофейни точки:
    28
    Оценки:
    +74 / 3 / -6
    Покер ръце:
    Lakov, като за начало е добре да кажеш, каква ти е целта с режима?Да отслабваш, да качваш маса, да орефляваш или.... ?
    Edit: сега видях от горния ти пост, че искаш да bulk-ваш.
    Причината за омазняването ти идва от това, че приемаш твърде малко протеин, докато въглехидратите са ти доста.Също така се храниш със супер не качествени храни.

    Белият хляб и като цяло тестените изделия, не са за препоръчване.Каква е тази зърнена закуска сутрин, не конкретизираш, но при всички положения е пълна с много излишни захари.Закусвай с овесени ядки с мляко/вода, като може да нарежеш някакъв плод и да прибавиш мед.

    По принцип спортистите консумират не повече от 1 жълтък на 4 яйца, но при положение, че качваме мисля че няма проблем да си ги ядем цели яйцата.Естествено стига функционирането на организма ти да е в нормата, понеже на мен ми се е случвало да ми става тежко, като консумирам много жълтъци на веднъж.

    Също така, след тренировка не е хубаво да пиеш протеина с мляко.Причината е, че като се изцедиш във фитнеса, мускулите ти имат спешна нужда от храна-протеин.И колкото по-бързо го доставиш този протеин, толкова по добре.Пиенето на суроватката с мляко, само ще забави усвояването и.Също така веднага след тренировка е нужно да приемеш и някакъв бърз въглехидрат; декстроза/мед/стафиди , които да запълнят гликогените депа.Това ще помогне за по-бързото усвояване на протеина.Вече след 40-50 мин е хубаво да приемеш и някакъв бавен въглехидрат - ориз с пилешко е идеалната комбинация.

    Супер важно нещо е щом ще качваш, да доставяш нужния на организма ти протеин.Така че блъскай повече меса/яйца , а сандвичите може да ги замениш с ориз/картофи/овес.
     
    Последна редакция: 24 ноември 2012
  16. Silver

    Silver
    Expand Collapse
    Well-Known Member

    Съобщения:
    739
    Трофейни точки:
    31
    Оценки:
    +0 / 0 / -0
    Покер ръце:
    Лаков , каква е целта? Принципно трябва повече инфо за сандвичите, зърнената закуска, ядките, жълтъците и плодовете.

    С толкова много сандвичи , ако са от бял хляб няма как да е добре каквато и да е целта. В 90%+ от зърнените закуски има добавена захар. Ядките ако не са сурови има сол и задържаш вода, не толкова фатално но е минус. Доста плодове също имат доста висок % захар, въпреки че не влияят на инсулина както рафинираната захар, пак са допълнителни калории и пак имат влияние.
     
  17. CobraStarr

    CobraStarr
    Expand Collapse
    Well-Known Member

    Съобщения:
    332
    Трофейни точки:
    18
    Оценки:
    +1 / 0 / -0
    Покер ръце:
    Режима на Лаков е типичната диета на начинаещия и 80% от хората, които нямат много опит в тази сфера хапват подобни неща, в което няма лошо, но отново не е оптимално. Предполагам иска да поизчисти, защото спомена, че е качил доста поради голям калориен прием. Ако наистина е така, мога да му дам няколко много прости (и в същото време трудно изпълними) съвета. Ако се следват, даже няма да има нужда от смятане на калории и тн.

    1. Без сладки (в каквато и да е форма - сладко ли е не го ядеш, включително плодове)
    2. Сол възможно най-малко
    3. Без тестени изделия
    4. Прясно/кисело мляко възможно най-малко
    5. Наблягаш на месо/яйца/зеленчуци, а ориз/картофи хапваш през ден, като избягваш да ги хапваш в последните 1-2 хранения за деня. Всяко ядене трябва да включва протеин.
    6. ???
    7. PROFIT!!!

    Идеята е да няма инсулинови пикове. Няма нужда от изготвяне на калориен баланс, дори да ядем много. Аз примерно в нисковъглехидратни дни ям 10 яйца за закуска и после 1,2кг месо+поне 500гр зеленчуци .... и свалям кг:) Естествено има и много други подробности , но това е напълно достатъчно за стабилни резултати с подходящите тренировки.

    ПС. Докато го напиша и ме изпревариха.. :D
     
  18. Seth

    Seth
    Expand Collapse
    Well-Known Member

    Съобщения:
    873
    Трофейни точки:
    78
    Оценки:
    +327 / 3 / -3
    Покер ръце:
  19. Lag4Hapiness

    Lag4Hapiness
    Expand Collapse
    Well-Known Member

    Съобщения:
    1,316
    Трофейни точки:
    53
    Оценки:
    +29 / 2 / -0
    Покер ръце:
    Нищо не разбирам по темата, обаче тая част от форума стана направо като bg mamma форума - има теми за всичко, което ти хрумне. Както се казва от пиле мляко :D.
     
  20. Lakov

    Lakov
    Expand Collapse
    Well-Known Member

    Съобщения:
    570
    Трофейни точки:
    16
    Оценки:
    +0 / 0 / -0
    Покер ръце:
    Евала пичове , благодяря за съветите !

    Като цяло планът ми е да bulk-вам следващите няколко месеца, а март-април да започна един стабилен cut период и да изчистя излишната мазинина, като се опитам да падна до 8-9 % body fat, без значение колко килограма ще трябва да сваля.
    Септември бях 75 кг, целта ми беше до януари да съм минимум 80 кг, а в момента съм 81-82 кг, така че леко ще намаля темпото.А иначе не съм се омазнил чак толкова много, изказването за шкембето, беше леко преувеличено, реално мисля, че съм някъде между 15-18 % body fat.

    p.s. bg mamma ftw ! :D
     
    Последна редакция: 24 ноември 2012

Сподели страницата